vad kan gömma sig här i tro?

Publicerat: 2011-01-05 21:16:50
Hej på er! Dålig uppdatering idag, jag vet. Men helt plötsligt har jag börjat sova till runt halv-kvart i elva! Och oj vad dagarna går snabbt helt plötsligt då. Man äter inte frukost förrän kvart i tolv, och lunch förrän runt tre eller något, och sen åkte vi till mormor tjugo över fyra och stannade där till tjugo över åtta. Och all tid där emellan var jag med Emma. Dagarna bara svishar förbi!
Morgondagens planer blir väldigt mysiga. På morgonen/förmiddagen ska jag och mamma åka upp till mina kusiner Ellen och Linnea,  som är 2 år respektive ca 4 månader. Vi ska passa dem ett par timmar. Sedan efter det ska det förmodligen bli bio med tjejerna, the tourist! Men jag har inte koll på vilken tid eller något än, det bestäms nog imorgon om inte ikväll.
Och nu när vi kom hem igen efter besöket hos mormor hittade jag ett paket i brevlådan! Vad kan det vara tro?

TILDA

svar: hihi

hm, ja undra sig hanna ...:)

2011-01-05 22:28:24 http://ttildaes.blogg.se/
TILDA

svar: hihi

hm, ja undra sig hanna ...:)

2011-01-05 22:28:40 http://ttildaes.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: