Smärtsamt

Publicerat: 2011-07-11 14:47:02
Ni kanske inte vet älskar jag skor. Jag har nog inte sagt det här på bloggen och har inte precis en stor skogarderob heller för den delen, men som nog många andra tjejer tycker, är fina skor något man aldrig kan få nog av! Det är nog det enda området där jag inte gillar min längd, för det skulle ju inte se helt okej ut om jag skulle dra på mig t.ex. 10 centimeters klackar... Då skulle jag vara 1.92! Så därför fäller jag en lite tår inombords när jag ser fina högklackade skor. Haha :)
Men de här skorna, skulle jag verkligen inte vilja ha! Vem skulle vilja det? Möjligtvis Lady Gaga eller en person som tycker om att ha ont.. tänk vad mycket konstigt det finns att sätta på fötterna!
Christian Louboutin blev inspirerad av English national Ballet... 20 centimeters klackar!
Jaa... vad ska man säga? Inspiration från en ketchupflaska kanske?




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: