Bildbrist

Publicerat: 2011-06-01 06:54:25
Nu är det så här mina kära vänner, att vi har varken systemkameran här, och min mobilsladd funkar inte. Det är inte roligt för varken mig eller er om jag bloggar utan bilder känns det som, så därför har det varit väldigt dålig bloggning det senaste. Men jag ska genast kolla upp detta med mobilsladden och så vidare, det ska jag lösa! Sedan kan jag visa er vad jag har köpt också, det ligger sparat på kameran som inte är där jag är, om man säger så, haha.
Men snart ska jag sticka iväg till skolan i alla fall! Här får ni en dålig webcambild på dagens klädsel. Jag känner att det är lite kallt än så länge men jag tror nog att jag har på mig det här i alla fall... kanske en slapp kofta?




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: