Closed up from love, I didn´t need the pain

Publicerat: 2011-06-27 16:19:22
Gääääsp... Ja att vara piggare idag var svårare sagt än gjort. Jag har gått ner i någon slags dvala och vill bara sova hela tiden. Flängde runt och städade, packade, bakade och så imorse efter att jag gått upp halv åtta. (För att säga hejdå till min syster som åkte till P&L idag. Hej avundsjuka!) Och ikväll blir det brynplockning och ögonfransfärgning hos bästaste moster. Blir alltid lika nöjd! :)
Sedan bär det av mot havet direkt efter frukost imorgon. Och sedan återigen hem igen på fredag för att träffa vänner i Borås. Och gissa vad som händer efter det? Jo vi ska ännu en gång till Varberg för fest i Espevik hos morbror. Ja det blir mycket flängande... Menmen..
Nu ska jag snart packa till stugan igen. Kram!

S A N N A S . R U M

Åh vad söt du är Hanna (:

2011-06-28 09:19:10 http://sannasrum.se



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: