It´s true

Publicerat: 2011-06-20 22:18:10
Hej på er! Hur är det? Har ni kanske n mysig kväll framför TV:n? Det har jag haft! Jag och pappa tittade på en film vi var och hyrde innan. Skyline hette den, och det kan ha varit en av de sjukaste filmer jag sett, men oj vad bra den var, och spännande! Samma skapare som till Avatar, så man hade ju ganska höga förväntningar om man säger så. Värd och se!
Imorgon ska jag som jag vet nu bara titta på mitt käraste fotbollslag SIF när dem krossar vilket-lag-det-nu-var i DM-kvartsfinalen! Sedan tror jag en del av dagen kommer gå åt till packning och så vidare till varberg. (jag åker dit på onsdag!). Men det vore roligt med en promenad eller så , som jag tyvärr inte hann med idag... så det hoppas jag på!
Sov så jättegott nu. Kram ♥

karolina

deeeeen vill jag se! (:

2011-06-22 10:45:21 http://bykarolinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: