Midsommarafton+ vårat smultronställe

Publicerat: 2011-06-25 13:44:18
Nere i läjet samlades otroligt mycket människor och spelade på chokladhjul,köpte lotter och dansade runt midsommarstång.  (  bilden är tagen INNAN det blev som mest folk där)

En av aktiviteterna var bollkastning
Och så lite bilder från våran mysiga stuga ute på udden Galtabäck!

Med cykel tar man sig i stort sett överallt i platta Varberg. Och gamla käringcyklar ska det vara!

Blomster i massor

Och precis framför stugan finns ett naturreservat, och det stora vida havet! Bilden gör dock inte utsikten rättvisa.

På den lilla gården där våran stuga ligger. ( Fast våran stuga ligger i utkanten av gården) finns det en gammal röd traktor. Jag tycker den är fin!

Grillen används flitigt ska ni veta.

Lite amerikanskt i inredningen på systers begäran

Och den lilla skylten som stämmer perfekt in på våran lilla röda sommarbostad!
Sådär, ni fick en liten bildbomb sådär på lördagsförmiddagen. Jag är lite småtrött idag, men vi har redan cyklat och handlat på ICA Ankaret och nu har jag precis vunnit en omgång poängpoker mellan mig och pappa, haha :D
Idag tror jag faktiskt inte att det händer så jättemycket. Men jag skulle nog inte orkat det heller. Det blir mycket kortspel och bokläsning, vilket jag tycker är supermysigt också :)
Hoppas ni gillade bilderna, jag hade inte så många från själva midsommarafton, men hoppas det går bra ändå!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: