Ny design

Publicerat: 2011-06-20 10:52:45
Godmorgon världen!
Nu är jag tillbaka på bloggen igen! Känns riktigt gött, inte minst på grund av min alldeles nya design. Visst är den fin? Det är den gratisdesignen jag pratade om, som jag laddat ner från Sannas rum. Karolina lade in den på bloggen och nu så sitter den där! Lite finishing touches som bilder och så ska jag ändra, men annars är den ju bara underbart fin, eller hur?
Idag ser vädret ut att bli lite bättre än igår i alla fall, och jag tror att detta ska bli min effektiva dag, och helst vill jag pricka av alla punkter på min "to do- list". Vi får väl se hur det blir med det!
  • Städa garderoben. Vika allting snyggt och färordna mina kläder.
  • Åka in till stan och titta på reorna. Behöver t-shirts och linnen. Plus smycken!
  • Baka/göra något av alla gigantiska rabarber vi har. Kanske saft, glass, paj?
  • Joggintur + styrkepass. Med en vän, alltid roligare då!
Sådär, det är detta jag behöver ta tag i nu! Lika bra att sätta igång med detsamma. Tar tag i garderoben först. Kanske hittar jag något jag hade glömt fanns i min ägo, eller något som ska upp på tradera? Vem vet?
Ha en fin dag. Kram!
Bild i repris




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: