Sommarlov gånger tusen

Publicerat: 2011-06-23 17:58:13
Den här dagen har varit riktigt bra! Vi var nere i läjet och kollade på en sak imorse, och efter det åkte vi direkt in till Varbergs jättemysiga centrum.
Sen när vi kom hem blev det lunch och sedan kom det en liten skur. Då kurade man upp sig i soffan och kände att det kanske inte är så dumt med lite regn då och då. Det är ju väldigt mysigt att höra vattnet smattra mot rutan och ligga och läsa böcker.
Och sist men inte minst, en riktigt go joggingtur längs havet. Det är så otroligt idylliskt här, så man har så mycket att titta på runt omkring sig när man joggar här. Grusvägar, hav, kor, hästar, bondgårdar är ett återkommande exempel av vad man ser här ute. Har aldrig sett ett så fint ställe någon annanstans! Blir ni nyfikna nu? Ja, jag har försökt att föra över bilder, men det går inte.. Jag ska försöka ikväll igen, men annars SKA det funka imorgon!
Nu har det spruckit upp och här är det nu soligt och jag sitter och tittar på när det stora havet bråkar med stenarna och sandstranden. (där var jag poetisk va? ;) )
Njut av erat sommarlov, för det gör jag! ♥
Happpyyyy




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: