DAGEN GENOM IPHONE

Publicerat: 2011-03-14 15:49:17
Jag har pluggat mycket idag, och lagat mat, och slappat. Det har inte blivit så mycket mer! Skulle behöva köpa en bikini som sagt, men mathilda och jag beslöt oss för att plugga vidare och ta det på onsdag istället, då vi ska ha våran traditionella onsdagsfika! Det blev något av en tradition i samband med "dagens citat"... ja jag vet, ni fattar ingenting, men det är lite internt. I alla fall, här får ni lite bilder från hur min dag har sett ut hittils!
Jag pluggade, och pluggade, och pluggade...
Och så kom Grim över! Jag passar honom idag, och nu ligger han i min säng och sussar så gott
Och han hjälpte mig lite med pluggandet!
Då blev jag glad
Och detta har jag strövat runt i idag... En vit långärmad från ett ställe jag inte har en aning om... En vit blus med flätad kant från Rhodos och mina kära Gina-jeans.
Ojsan, nu började Grim gråta som jag brukar säga... han blir lite gnyig och gnyr precis som en liten bebis när husse och matte har varit borta för länge. Jag får ta hand om honom lite, och sen tillbaka till studerandet!
Kram på er!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: