EN HEL MASSA PÅSAR...

Publicerat: 2011-03-02 18:51:51
Fick jag med mig hem från Lager 157 idag! Där kan man fynda på hög nivå alltså. Det som tillslut damp ner i mina påsar och följde med mig hemåt var:
Ett par mörkblå chinos- snygga till sommaren framför allt, enligt mig 300:-
En "amerikansk-tshirt" (om ni förstår vad jag menar?) som endast kostade 80:-
Ett par älskade converse, svarta och höga 400:-
Ett par andra tygskor, till vår/sommar för endast 50 :- (!)
Bodybutter, himmelsk doft! 40:-
Riktigt nöjd med mina köp faktiskt! Känns gött att få in lite nytt i garderoben, och förresten det var ju sveautförsäljning häromdagen i Borås, och jag hittade en riktigt snygg tunika och ett par söta vantar, närmare bestämt de här i mörkblått.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: