FRÄSCHT MED VITT

Publicerat: 2011-03-19 11:30:46
Nu drar jag iväg på basketmatch i sandared där min granne Emma bland annat spelar. Det ska bli roligt, basket är faktiskt en väldigt underhållande sport! Därefter kan det hända att vi tar en sväng på en loppis och sedan kanske jag stannar och tittar på mina fina vänner i SIF när dom lirar boll nere på Sandevi. Jag fick skippa denna gången, då jag inte har tränat på flera veckor. Första gången var ju i tisdags! Skulle nog inte blivit så bra för varesig laget eller mig om jag var med. Haha!
Detta har jag på mig denna soliga lördag:
Vit blus, gammal, vit kofta, spanien, mörkblå chinos, Lager 157
Dagens detalj: hängande örhägen med silverfjädrar från Glitter. (tror jag?)
Kan hända att jag make up to you sen och lägger upp bättre outfitbilder. Men nu ska vi åka!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: