I SYSLÖJDEN

Publicerat: 2011-03-10 19:20:30
Hej och godkväll
Snart ska jag dumpa datorn och crasha i soffan, förmodligen blir det resten av kvällen... först blir det halv åtta hos mig! Mitt favoritprogram efter Jon and Kate plus eight, hehe.. är det något jag är så är det en tv-tönt!
Men till inläggets poäng nu. I syslöjden kanske jag har skrivit att jag håller på med en svart tröja? Det var säkert väldigt längesen, så jag kan berätta det igen i så fall!
Min bild av denna svarta tröja börjar komma i form nu, och den ska se ut så här:
En enkel svart lite tjockare tröja, vanlig medellängd. Längst ner och runt halsen samt längst ner på ärmarna syr jag fast en mudd. (ni vet så det "sitter åt" bara någon centimeter). Låter ganska blankt va? För att liva upp det hela har jag gjort armbågsdetaljet, ni vet som det kan vara i läder, skinn och sånt? Men istället i svart spets. Alltså är det inget tyg under spetsen så man kan se igenom till armbågen. (haha, fattar ni?) Jag har även gjort samma grej med spets på ett hjärta längst upp på baksidan av tröjan.
Hoppas ni försod!!

Haha, bara för att ni skulle få en lite bättre bild lägger jag upp det här konstverket!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: