Improvise

Publicerat: 2011-03-28 18:43:32
Plugga på världsreligioner kan vara riktigt tröttsamt, om inte annat tråkigt. Fast jag måste medge, jag har pluggat på mycket värre och tråkigare saker i mina dar..
Men självklart kan man pigga upp stämningen med, ja varför inte en proviva fruit shot, eller istället för att kluddra ner allting på ett randigt vitt papper, scrapbooka ihop ett rosa papper fullt med fjärilar, fakta skrivet med olika färger och små gulliga klisterlappar på?
Det är mitt sätt att få plugget att bli roligare och dessutom lär man sig mycket snabbare!


Ganska tråkigt va?

Lite roligare...

Mycket roligare, haha! Vilket mästerverk... judendomen kanske inte är så tråkig att läsa om ändå ;)


wilma

sv: tack!

2011-03-28 18:51:43 http://wilmastranne.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: