JON AND KATE PLUS EIGHT

Publicerat: 2011-03-03 15:52:03
Hej på er alla!
Hemma från el colegio med klorluktande hår, huvudvärk och tittandes på Jon and Kate plus eight, vilket har råkat bli något utav min favoritserie. Jag har verkligen  fastnat för att se de där übersöta barnen springa runt och säga roliga saker. Tänk egentligen, att mamman Kate, hade sex barn i magen! Helt otroligt att alla överlevde ändå....
Idag hade jag både haft spanskaprov och dykt ett par meter ner under vattnet för att ta upp en grön ring. Tänk vad mycket man får uppleva i skolan nu förtiden ändå!
Chillar i soffan

Anonym

hahaha, det är bara du som kan ah en sådan favorit serie.(ja, jag har sett det ett par gånger)

2011-03-03 18:17:17



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: