Matcha rätt!

Publicerat: 2011-03-28 22:23:07
Det blev visst inte dagens sista inlägg... Ligger i sängen just nu och har precis läst ut ett extra tjockt "Sofis mode-nummer" fullspäckat med färgglada vårtrender och massvis med smått och gott. Snacka om att man är inspirerad nu! Jag har listat ut hur jag billigast och enklast tar upp vårens trender i min egen klädstil. Såsom basic tshirts, i färgsprakande kulörer, med en kavaj över eller med snygga assecoarer är det riktigt snyggt! Eller typ basic sweats , alltså tunna tjocktröjor som man kan matcha med nästan vad som helst. Jag har skrivit många anteckningar nu på min mobil om hur jag lättast och med en liten budget följer med i denna färgfest till vår/ sommar 2011. Jag längtar så!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: