MY DAY THROUGH THE CELL

Publicerat: 2011-03-16 19:00:00
Hej!
Hoppas alla har haft en bra och solig (!!) dag. Här i Borås har det varit skinande sol heeela dagen lång! Härligt!!
Skoldagen gick relativt fort och efter skolan gick jag och Mathilda på stan, och tog en onsdagsfika.
Här får ni bilder från hela dagen!
Tog på mig ordentligt med kläder för att klara av kylan som var på morgonen!
Fällde upp världens skönase och varmaste luva! Man är helt isolerad i den
Åkte till skolan och träffade på bland annat den här tjejen!
Vi hade lång håltimma, hängde med bland annat de här snyggingarna!
Var lite onyttig...
RAMLADE! HAHA. Jag vet att det ser fake ut, men vi gick till en inrednings- och klädaffäri sandared, och var då tvugna att ta oss över ett stoooort isparti. Vi föll efter typ några meter, och det första jag sa var: TA KORT!
Hittade ett spel inne i butiken där vi satt ett tag och spelade fia med knuff! Det var alltså en duk vi spelade på men som hade ett tryckt spel på. Riktigt fiffigt!
En riktigt grym (men dyr) affär förövrigt!
Vi hade syslöjd i slutet av dagen, bland annat med denna godingen, lilla colette!
Tjuvtitt på min tröja!
END OF DAY, HALLELUJAH!
Tog bussen till stan med Mathilda!
Hade roligt på bussen...
Käkade på viskan!
Åt en ruskigt god efterätt, för kanske tredje gången, naturell youghurt med bär och nötter!
Vandrade runt på stan men begav mig sedan hemåt... Nu blir det snart halv åtta hos mig! Mysigt, men är dock lite ensamt när ingen annan är hemma. ( mamma och moa är och tränar )Men ibland är det gött!

Anonym

Haha, snygg jag känner mig..! ;)

2011-03-17 17:11:45



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: