NAVET

Publicerat: 2011-03-18 21:25:48
Idag var jag ju på Navet med klassen! Eller rättare sagt, en halva utav klassen, vi har ju halvklass i hemkunskap. Fast ca 4 stycken från vår grupp är på konfaläger så vi var inte så många. Men det var supermysigt!
Eller ja.. grejen var att imorse skulle jag åkt med mamma till stan därför att Navet-besöket var redan första lektionen , och det går inga bra bussar som passar. Men jag hade heeeeelt glömt bort både att fråga mamma, och att vi överhuvudtaget skulle åka till Navet!
Så där satt jag då, i den vanliga bussen på väg mot sandared. När vi bara hade kommit en liten bit kom det till mig... Haha, jag bokstavligt talat ropade : Shit, shit, shit! Jag ska ju till Navet idag. Shit! (ja, jag säger "shit" väldigt lätt när jag blir förvånad, konstigt ord egentligen)
Så jag slängde mig på mobilen, ringde först mamma, sen pappa och sist Amanda för att säga att jag blir sen. Som tur var löste det sig, jag åkte till Sandared och därifrån åkte jag med min pappa in till stan som var så snäll och kom och hämtade. Jag skulle vara utanför Navet 08.20 men var där 08.21. Så jag pustade ut rejält när jag väl kom in!
Men i alla fall var det en riktigt rolig morgon där på Navet! Vi avslutade även dagen i skolan med ett Matteprov, som till min glädje gick superbra! En bra avslutning på veckan med andra ord.
För er som har kommit hit, ha en fortsatt bra kväll, snart börjar Parlamentet och jag ska bara ta det lugnt!

Bild på oss på Navet idag! Vi hittade en hörna med roliga kläder och var såklart tvungna att ta ett kort!

K A R O L I N A

sv: ja, de är så tråkigt :(

2011-03-19 10:22:25 http://bykarolinaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: