Prao- kirrat!

Publicerat: 2011-03-23 19:03:17
Som ni kanske vet ska alla åttor på min skola ut på två veckors prao i maj. Vecka 19 0ch 20 närmare bestämt. Det ska bli riktigt roligt och en ny upplevelse för mig och säkert många andra också.
Och som ni också vet gillar jag och skriva, därför och lyckligt nog har jag  lyckats fixa en praoplats på Borås Tidnings kulturavdelning! Ska bli väldigt roligt att få praktisera där och se hur allting går till. Och tänk er, att jag kanske ska få skriva något alldeles eget i tidningen!
Så då var det då den andra (eller egentligen första, alltså vecka 19) veckan, som jag också var tvungen att hitta en praoplats till. Det har varit ganska svårt att hitta något, men idag fick jag reda på att jag hade fått en plats på Team Sportia i stan! Det ska bli riktigt roligt och dessutom en möjlighet till jobb senare i livet. Härligt värre!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: