Project runway

Publicerat: 2011-03-28 20:57:52
Ligger just nu och kollar på tv, projekt runway. Det är ju en ny säsong nu, och jag ska följa det lika slaviskt som jag följde top model! Haha, om ni inte har märkt det än är jag en tv-älskare. Jag följer en massa serier, som house, Greys anatomy, Jon and kate plus eight, top model, halv åtta hos mig, Sveriges mästerkock... Ja listan kan göras väldigt lång. Men jag tror ni har fattat! I alla fall, imorgon kan det hända att jag stannar hemma , som sista vilodag. På onsdag ska jag med säkerhet vara tillbaka i skolan! Detta är sista inlägget för idag, så vi hörs imorgon!

Jummi Von Minji

Skulle du kunna berätta dina 5 favorit bloggerska/bloggare som du mest gilla länken finns här: http://fukami.blogg.se/2011/march/utkast-mars-28-2011.html :).

Btw, håll koll på min blogg under denna vecka kommer snart att starta en ny månadens blogg tävling kram Jummi Von Minji<3

2011-03-28 21:55:11 http://fukami.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: