SPRINGFEELING

Publicerat: 2011-03-18 07:33:57
Hej..
Detta inlägget skulle egentligen läggas upp igår, men jag var för lat då. Så det blir nu istället...
Igår runt fem tiden åkte jag in till Knalleland med pappa för att inhandla skal m.m. Det var strålande sol, fast klockan var fem! När jag kikade ut för att känna hur varmt det var, kände jag inte den där bitande kylan slå emot mig, nej det var mer en ljummen vind. JAAA VÅR! Tänkte jag glatt.
Så vaknar man idag. Två-Tre decimeter snö har fallit under natten. Den där känslan jag hade igår är nu som bortblåst, men jag ska ändå lägga upp bilder på den fina våroutfiten som jag tog på mig igår.
Svarta jeans- Gina, skor- converse, tunika-vetej, pälsväst- systers hoodie- Av märket Woods Canada från en okänd butik.
Closeup.
Nu drar jag till skolan! Är hemma igen runt tre tiden. Ha en bra dag, kram! :)




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: