STUDIEDAG

Publicerat: 2011-03-14 12:06:27
Det är måndag förmiddag och jag är faktiskt hemma! Hur gött är inte det? Anledningen är att vi har studiedag. Och det är faktiskt precis vad jag ska göra! Jag ska studera.Alla åttor har ett stort prov i hemkunskap/idrott imorgon så det vill man ju vara förberedd på! Vi fick också tillbaka vårt massiva hkk-prov i fredags. Blev rätt nöjd! Bedömningen var lite krånglig så jag förstod inte allt men jag tror det gick bra.
Men i alla fall.. ja då blir det väl ingen kick ass- uppdatering idag, vad ska jag skriva om liksom? Men i eftermiddag kanske jag och Mathilda åker in till staden och letar bikini till mig. Ska jag till något varmt land kanske ni undrar då? Nejdå, vi har ju bad på torsdagar i idrotten...
Kolla in asos, dom har dom bästa bikinisarna!
Seafolly English Rose Bustier Bikini TopASOS Bow Bandeau Bikini TopASOS Moulded Halter Bikini Top With Pleat DetailingASOS Contrast Ruch Bandeau Bikini TopASOS Animal Print Twist Bandeau Bikini TopDiesel Bi Colour Halter Bandeau Bikini Top
Några riktigt snygga bikinisar som finns på asos hemsida! Finns matchande underdelar till allihopa!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: