VAD FASEN....

Publicerat: 2011-03-10 15:09:55
I går morse gick jag glatt och lätt till skolan, med en riktigt go känsla i kroppen. Vet ni varför? För det luktade och kändes som den första vårmorgonen. Hade på mig mina ankelboots och chinos, borde frusit, men icke sa nicke! "Underbart!" tänkte jag.
Men nejdå, på eftermiddagen när man går hem sen sjunker hela foten ner i över 1 decimeter tjockt snötäcke som lagt sig på cirkus 2 timmar. Idag har det snöat så himla mycket hela dagen så jag fick knappt upp garagedörren när jag kom hem. Helt jäkla otroligt att det kan ändras så snabbt. Jag säger bara, hejdå vårkänslor och hej igen vinter&snö!
Dagens outfit genom en webcam. Det blev en somrig/vårig vit&blå-randig kavaj. (vääääääldigt smala ränder, syns inte på bild) från H&M, Vit blus från Chelsea, och jeans från Ginatricot. Och ingens dagens detalj idag! Kändes inte som att det skulle bli snyggt till detta faktiskt..
En hyfstat glad och nybadad Hanna.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: