VARBERG-PAUS

Publicerat: 2011-03-07 07:40:02
Heeeeeeej...
Ja, jag vet att uppdateringen har varit på noll sedan i fredags, men jag har varit i min stuga längst ut på en liten udde i träslövsläge, varberg, och där finns det inget internet! Så jag kanske kan blogga extra mycket den här veckan? Jag ska inte lova för mycket, men det kommer ju bli mer än vad det har varit i helgen, det är en sak som är säker!
I vilket fall som helst, det var otroligt mysigt och roligt i stugan, speciellt eftersom en speciell känsla fanns där uppe... VÅR!!!
Det var 24 plusgrader i solen utanför dörren i stugan, och jag gick med converse, frös ingenting! Åååh, nu är det inte långt kvar...

hittade den här bilden från spanien 2008 eller något.... haha, jag gillade verkligen att ha byxorna höööögt upp när jag var liten!

TILDA

svar: aa, jag har spanat in den! :D

2011-03-07 10:13:50 http://ttildaes.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: