3 Maj 2011 - godmorgon!

Publicerat: 2011-05-03 07:32:07
Ledsen för dålig uppdatering igår under dagen, men hade fullt upp. Direkt efter skolan drog jag, Oscar & Alva ut på en promenad. Det var riktigt härligt, ännu härligare med gött sällskap. Sedan gick vi hem till mig, pluggade NO och lite så. (gaaaahh måste plugga såå mycket idag). Sen när dem hade åkt gjorde jag mig iordning och rullade mot Hedared där min pappa spelade match. Det gick bra för dem, och dem vann med 3-1. Blev jättesugen på att spela när jag satt där och tittade, men mitt plugg stoppar nog mig i alla fall en träning den här veckan... suck. Men det är inget att göra åt, skolan kommer först, det är inget snack om saken.
Idag efter skolan händer det därför ingenting mer än att jag ska plugga. Jag ska tvinga mig själv till att inte sätta igång datorn innan jag känner mig klar med läxorna.
Sedan klockan 20.45 hejar vi på Barcelona i El clásico. Magiskt att se när dom spelar!
Men nu ska jag inte sitta här... nej vi ses i eftermiddag!
PUSS!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: