Ännu en dag

Publicerat: 2011-05-19 17:46:25
Tänk att nu väntar  bara sista dagen på Borås Tidning. Sista dagen på prao, och sista veckodagen som inte är en skoldag. Det känns jättekonstigt, jättebra och jättedåligt. Mycket blandat.
På ett sätt, känns det som att det var år sen jag träffade alla vänner tillsammans! Vi är ju så himla utspridda överallt, så man hinner inte ses allihopa! Det ska bli jättekul på det sättet, och även den där skolkänslan. Jag vet, jag kommer inte fatta att jag sa det här, men jag saknar skolan! Usch, sa jag verkligen det där?
Men sen tror jag det väger över mer till att inte tycker om det här alls! Det har varit så skönt att få sova ut (med andra ord, sova längre än till 07.00), ta bussen in till stan istället för till Sandared. Att kunna möta upp en kompis för lunch och sedan kunnat hitta på något efter jobbet. Och vilken upplevelse det har varit för mig, att helt ensam, ge mig ut i arbetslivet! Jag känner själv, och är väldigt stolt över, att jag verkligen har tagit vara på min prao. Det finns inget hellre nu i efterhand jag skulle velat göra, och jag kan inte mer är att tacka och bocka både Team Sportia och Borås Tidning för att dem har tagit hand om mig så fint. Jag har verkligen trivts.
Men ikväll då, ska jag ta och springa av mig lite nere i Sandared. Det är träning på G!
En glad hanna + en del av det jag hade på mig idag




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: