Another day has gone

Publicerat: 2011-05-18 22:03:37
Nu var denna dagen slut också! Ska inte dra hela snacket om att tiden går snabbt igen, men bara konstaterar, att denna veckan är snart slut... Det känns både bra och inte alls bra att börja skolan igen. På ett sätt vet jag att det är ytters lite kvar att göra i skolan. Men samtidigt, det är så fruktansvärt skönt att åka in till stan på dagarna, ägna sig åt roliga saker, möta upp vänner för lunch, och sedan ta bussen hemåt och känna att man verkligen har tagit vara på en dag på ett annorlunda sätt! I vanliga fall är det mer " jaha, nu var denna skoldagen slut, bara hem & plugga och vänta på nästa". Det är en riktigt bra idé det här med prao alltså, I just say.
Men nu ska jag gå och lägga mig, har kollat på Grey´s anatomy, lika bra som vanligt förstås! Ska bli skönt att sova, men ska nog kliva upp lite tidigare än vanligt imorgon, vill hinna börja på min reflektion!
Sov så gott alla fina ♥
Åh!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: