Fullspäckad dag!

Publicerat: 2011-05-17 16:23:30
Hej på er!
Läget? Allt bra? Här är det finfint, bortsett från illamåendet som vägrar lägga sig. Men annars har jag haft en riktigt rolig dag och tiden bara flyger iväg tycker jag. Var det inte nyss jag var så fruktansvärt nervös inför den första veckan på Team Sportia? Det var mer än en vecka sedan! Gudars alltså..
Men idag fick jag iaf jobba på min spotifylista, de tog en bild på mig och voila! Jag fick se hur det skulle se ut i tidningen, och visst, på bilden ser jag ut som en tjock gris, men vem bryr sig? Något jag har gjort ska vara med i tidningen! Wow... haha.
Sedan innan jag slutade gick vi iväg på en intervju (jag, journalist,fotograf och en praoelev som var med fotografen) Jag fick anteckna och observera precis som riktiga journalister, och imorgon ska jag få skriva en artikel om intervjun, men den ska bara göra för att öva, så den kommer inte med i tidningen! Men ändå!
Så, nu är jag hemma igen och ska snart dra iväg på träning med laget. Sen när jag kommer hem, kan jag slappna av! Imorgon tror jag att vi ska till Göteborg, och träffa ett band eller så, kom inte ihåg vilka det var... hehe.
Men i alla fall, jag hör av mig!
/ Glad Hanna som får ägna dagarna åt det hon älskar, att skriva.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: