FYNDAT

Publicerat: 2011-05-28 21:09:59
Hej bloggen!
Hur är det? Har eran dag varit bra trots allt regn och rusk som drabbat Borås?
Jag har haft en väldigt bra dag. Den började med att vi tog en tripp till loppisen i sandared och även till affären "Prillig" som öppnat. Det var SÅ mycket fina saker där, det slank ner två saker i påsen, dock till mamma. Det är ju mors dag imorgon, ni har väl inte glömt?
Sedan åkte vi till Knalleland, där jag var på jakt efter något somrigt. Hade inga förväntningar, men kom därifrån md två nya saker! En klänning och ett par blåa dieseljeans från Emmaus. Jeansen ska klippas av och bli shorts så småningom! Åh, vad härligt. Jeansen fick jag för 130 spänn (det var 25% rabatt!) och klänningen som var en långklänning från H&M kostade endast 100! Fynd med stort F!
Nu har jag shoppat väldigt mycket på senare tid, får lugna mig lite, haha! Fast en bikini är jag i stort behov av, så det måste jag inhandla snart.
Imorgon ska jag försöka ge bilder på allt jag köpt, så ni får se. Men vi ska till mormor också och fira mors dag, så antingen blir det på morgonen eller eftermiddagen.
Nu kollar vi på BARCELONA-MANCHESTER UNITED. Dags att KROSSA!
Ha en fin kväll, kram ♥

En bild från  Varberg på mig och Emma. Åh, saknar!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: