Godmorgon världen

Publicerat: 2011-05-15 11:24:03
Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! Gick inte och la mig förrän sent igår (lyckades hålla ögonen öppna hela kvällen!) och vaknade klockan tio. Sedan dess har jag legat och läst min nya bok, Cirkeln. Helt fantastisk är den faktiskt, mycket värd att läsa!
Idag ska jag åka och kika på mitt kära lag när dem spelar fotbollsmatch på Kransmossen. Jag skulle mer än gärna varit med, men mitt knä strular, så jag får nöja mig med att heja på istället!
Och nu är det inte långt kvar tills min prao på Borås Tidning går av stapeln... Första dagen ska jag hänga med på en intervju med "bröllop och jäkelskap-gänget" ni vet? I alla fall Annika Andersson och " to deeee" mannen? Haha, ni fattar.
Men nu ska jag nog dyka in i boken igen, den är så himla bra!
Nyvaken och i sovskjortan ( gud vad löjligt det låter, heter det verkligen så?)




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: