Hej & hå

Publicerat: 2011-05-04 16:08:30
Hej på er!
Hemma från ännu en onsdag i skolan. Måste plugga järnet just nu, men slänger bara in ett snabbt inlägg till er.
Dagen har som alla andra onsdagar varit skön, kort och ganska rolig. Vi fick reda på att våran första lektion imorgon är inställd, så vi börjar en timme senare en vanligt, ungefär. Tror ändå att jag måste åka tjugo i nio, men jag tackar och bockar för den lilla extra tiden.
I helgen drar jag till Varberg igen, så då kommer uppdateringen inte ligga särskilt högt upp. Men ska tidsinställa några inlägg till er, så det inte ekar alltför tomt här på bloggen.
Nej nu måste jag tillbaka till studierna.
Hejdå!
Förr-förra sommarnas premiärdopp i Varberg




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: