Helg-paus

Publicerat: 2011-05-02 07:38:43
Godmorgon!
Som ni kanske märkt har det varit något av en paus över helgen, vilket är riktigt gött ibland. Bara känna att man inte har några krav att sätta på datorn och göra ett inlägg bara för att. Men alltför många sådana här pauser blir det inte, ska jag säga! För jag gör ju detta för att jag tycker det är kul, och därför vill jag fortsätta med det också.
Men i alla fall, igår var vi på Hönö för att fira farmor, hon fyllde 80 jämna igår! Fast fortfarande lika pigg och glad såklart. ♥
Idag är det måndag, och jag hade planerat med två vänner att gå ut och springa/gå idag efter skolan. Men just nu är jag inte helt säker på att det funkar för mig idag, eftersom jag inte bara har ett prov den här veckan, utan 2. På samma dag! Visserligen inte förrän på fredag men om jag ska hinna träna osv under veckan måste jag ta tag i det redan idag, helst. Om jag känner mig helt klar med läxorna på kvällen, vilket jag förmodligen inte kommer göra, så kanske jag åker och tittar på min pappas fotbollsmatch. Vi får se vart studerandet för mig, haha!
Men nu ska jag dra till skolan!
KRAM




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: