I väntan...

Publicerat: 2011-05-10 18:13:02
Tills jag har fixat hjälp eller mer kunskap med designen och så vidare, ska jag berätta för er att just nu är jag faktiskt på prao! Den här veckan (V. 19) är jag på Team Sportia i centrum. Det är riktigt roligt, men också väldigt tröttsamt, så jag gäspade rejält igår och även nu känner jag att ögonen är lite grusiga. Trots det jobbar jag "bara" från 10.00-16.00 - 1 timmes lunch så jag kan inte mer än att bli mäktigt imponerad över de andra i butiken som jobbar till sex-sju varje dag! All heder till dem!
Men förövrigt har jag ju som sagt varit i Varberg över helgen.. lika underbart som alltid! Och idag skulle jag tränat, men jag är ju SÅ HIMLA SMART och går till fel ställe. Fasen, vad sånt kan göra mig irriterad! Men jag ska minsann ta mig ut på en joggingtur snart igen, gjorde det i Varberg och det är ju för gött!
Men nu ska jag ta och njuta av solen innan den går ner (vilket den inte gör än på ett tag, så härligt!!)
Ha nu en fin kväll!
BILDER FRÅN STUGAN:
Världens bästa utsikt. Från köksfönstret! ( tänk att det kunde bli roligare och diska bara för det! )

Hembakta bullar och saft i solen... läskad?

Många cykelturer. Vi ska inte ens snacka om vilka benmuskler jag kommer ha vid sommarens slut! Haha..

Bokläsning i skuggan. Missförstå mig inte, jag gillar solen, men jag ÄLSKAR det inte, DON´T KILL ME

Livet på en pinne

Påväg hem från stugan. Mc Donalds, hihi. Var typ några år sen jag var där ( om man inte räknar med tillfället i GBG)




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: