NERVÖS

Publicerat: 2011-05-16 07:56:40
Godmorgon solstrålar!
Sovit gott? Jag har sovit som en stock i princip hela natten. Fenomenet är ju att då man har sovit riktigt tungt är man också väldigt trött på dagen! Det borde ju vara tvärtom känner jag? Jaja, det kanske bara är jag som är sån.
I alla fall, idag börjar ju min prao på Borås Tidning. Jag ska inte ljuga, jag tror att jag går under av nervositet! Men det behöver egentligen inte betyda något, eftersom jag blir nervös för mer eller mindre allting.  Vid fyra slutar jag, så jag förmodar att jag tar halv fem bussen hem. (Går ju inte särskilt många bussar till Sandhult). Är hemma någon gång runt tio i fem skulle jag tro.
Men nu ska jag klä om, vi ses i eftermiddag hörni!
Ha en bra dag ♥
Förresten, så tänkte jag visa vad jag köpte på Ikea nu! Jag lovar, jag kommer visa dem i mitt rum också, så ni ser hur det blev!
LILL Gardinpar vit Längd: 250 cm Bredd: 280 cm Vikt: 0.40 kg
Vita, tunna gardiner. Ska hänga dem bakom mina gammelrosa och låta dem sticka fram, hade jag tänkt. Vad tror ni om det? Bara 35:-!
ALVINE GÅVA Kuddfodral röd, flerfärgad Längd: 50 cm Bredd: 50 cm
Ett kuddfodral som verkligen inte gör sig rättvisa på bilden! Det finns mycketgammelrosa i den så jag tyckte den passade då mitt rum går lite i den tonen. Endast 39:-!
Sedan köpte jag också en liten påse med fina stenar. Jag fyndade ju nämligen två jättefina glasflaskor på en loppis häromsistens, och fyllde då upp dem med fina stenar. Resultatet blev superbra!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: