Nu kör vi!

Publicerat: 2011-05-27 14:09:45
Hej på er! Allt bra?
Här är det finfint, det är ju fredag, vi fick sluta en halvtimme tidigare, jag ska spela match om några timmar och har sedan hela helgen framför mig! Känns riktig skönt.
Och snart kommer en liten överraskning här på bloggen... nämligen en helt ny design! Wihoo! Men jag ska fuska lite.. Nämligen ladda ner en gratisdesign. Men jag föll pladask för den, så jag kände direkt att den ville jag ha!
Tills dess ska jag vara bättre med bilder och så vidare. Det blir mycket roligare då, eller hur?
Nu ska jag slappa lite, (har inget plugg mer i åttan!!!!!!) och sedan börja göra iordning mig för matchen. Vi hörs om inte innan, ikväll!
Ha en fin eftermiddag, kram ♥



Detta hade jag på mig idag! Svarta jeans från Gina Tricot, och även blusen. Sjalen kommer från faith, och på fötterna bar jag converse. Inte särskilt bra med tanke på det regniga vädret!

Lina S

Fint :)

2011-05-27 15:50:23 http://linastrandh.se
BECCA

Söt blogg du har!

Ha en fin fredag :)

KRAM

2011-05-27 15:56:27 http://rebeccalahti.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: