Och tänker, att det här är just min vanliga tur.

Publicerat: 2011-05-16 21:00:47
Hade en grym dag på BT. Känns riktigt bra att vara där. MEN, med så gigantiska, feta bokstäver jag kan hitta, jag mår inte bra. Jag kände hur illamåendet och yrseln komma krypande redan på bussen och förfärar nu i efterhand att jag var nära på att slockna i bussen. Det var nämligen så att vid ett ögonblick hände det något, jag såg typ ingenting, och helt plötsligt orkade jag inte hålla uppe huvudet längre. Jag lutade huvudet mot rutan och orkade i princip bry mig, eftersom jag var så himla trött, helt plötsligt.
Slocknade i min säng när jag kom hem och har legat och läst ut en bok på 500 sidor, (började självklart inte idag). Steg upp först nu. Känner mig fortfarande sådär konstigt trött, och är yr. Illamåendet har svalnat lite, men jag är så himla arg på att sånt här alltid händer mig!  Dessutom hade jag tagit fel på bussarna, så jag gick från BT halv fyra men bussen som jag trodde skulle gå tjugo i fyra inkluderade visst ett byte, och jag hade ingen aning om vilken buss det var. Så jag fick spatsera runt i staden ensam i en timme, illamående och med ont i halsen. Jag är så rädd att det är halsfluss! Kan ta veckor innan jag återhämtar mig från halsfluss. USCH.
Jaja, nog pratat om det, var tvungen att skriva av mig lite!
Nu ska jag lyssna vidare på spotify... ska skapa en spotifylista till onsdagstidningen!
Bild i repris..




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: