Prao, check!

Publicerat: 2011-05-20 15:24:10
DET ÄR FREDAG! JIPPI!
Tänk att nu är det väldigt, väldigt lite kvar av årskurs 8, och sen blir vi NIOR! Helt sjukt.
Helgen kommer tillbringas i stugan, och jag ska bara njuta av att tänka på sommaren och allt vad det innebär. Jag kommer sakna praotiden så mycket, men jag är också så otroligt stolt över mig själv! Ja, jag sa faktiskt det där. Jag fick med mig allt som jag skrivit på BT hem idag, och för en gångs skull, kan jag klappa mig själv på axeln och faktiskt vara nöjd! Härlig känsla.
Nu ska jag packa och fixa lite, sen bär det av mot havet.
Kram!
En glad bild för helgen, och en ledsen för att praoen är över! Haha. Det är fredag, jag bjuder lite på mig själv!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: