Skoltrött? Minst sagt

Publicerat: 2011-05-03 21:46:58
TA MIG HÄRIFRÅN, typ. Ja jag har pluggat sedan klockan fyra till klockan kvart över åtta. Jag skojar seriöst inte. Seriöst. Allvarligt. Det är sant. ETT uppehåll, när jag skulle äta. Sedan var det bara tillbaka till böckerna. Det här dumma trycket vi har i NO, jag kan bara inte få in själva grejen! Jag kan inte det. Och då ska vi inte prata om HKK:n (hemkunskapen). 29 sidor, och jag börjar idag. Varför Hanna? Åh gud, jag får typ en breakdown snart. Prisa Gud att det är prao snart, inga prooooov! Jo just det ja, en inlämning i svenska och ett prov i spanska att se fram emot veckan efter prao.  Jag vet att det är precis nu när det är så här jobbigt man ska få ny "plugg-kraft" någonstans ifrån, men vart skulle det vara? Det enda man gör är att gå samma gamla väg till bussen varje dag och samma gamla skola. Ingen inspiration här inte.
Jaja, jag var bara tvungen att uttrycka min frustration lite. Hehe.
Nu sitter vi och kollar på tv. El clásico på gång. Det ser bra ut för Barcelona just nu, kan nog bli final mot Manchester i London i alla fall! Vamos Barca!
GODNATT ALLA
Min svart-vit-gråa pippitröja jag gick runt i idag, har ingen mindre än min mormor gjort till mig. Gillar den starkt!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: