Taggar

Publicerat: 2011-05-14 19:22:47
Hej på er!
Det var jättemysigt på Ikea måste jag säga. Kan inte annat än att imponeras av deras vrålbilliga priser och stora utbud. Man kommer ju alltid därifrån med lite smågrejor, som kuddöverdrag, gardiner, krukor, och sådant smått och gott! Visar er en annan gång mer specifikt.
Men nu är det om cirka två timmar dags för Eurovision Songcontest och jag tycker det ska bli ganska så skönt med en kväll hemmavid! Jag ska självklart titta, har alltid älskat det programmet. Och jag vet nu i förhand att förmodligen kommer jag somna innan den viktigaste delen infaller, nämligen när resultatet avslöjas, men jag ska göra allt för att förvåna mig själv, och vara vaken!
Ha nu en jättebra kväll, vi hörs ju!
PUSS PÅ ER




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: