THERE´S NO CURE

Publicerat: 2011-05-04 20:39:14
Gäääsp...
Nu har jag pluggat i fyra timmar. Andra gången den här veckan jag pluggar så mycket efter skolan. Jag vill inte låta som en som inte har något liv och som lägger ner sin kropp & själ i skolarbetet, för det mår man inte bra av. Men sanningen är, att det är precis det jag gör nu. Jag vill gå ut åttan och känna att jag har jobbat och kämpat för mina betyg, inte tycka att, "Åh där kunde jag gjort bättre om jag bara ansträngt mig". Det skulle kännas jättejobbigt. Så därför lägger jag ner väldigt mycket energi på skolan just nu, och det vill jag också göra. Jag har alltid haft kontroll över hur mycket jag borde plugga för att det ska vara tillräckligt, och nu har jag valt att verkligen lägga ner min tid på att just studera. Punkt slut.
Så när det är sagt, ska jag nog gå och slänga mig i soffan snart... Imorgon väntar en inte alltför kort sovmorgon och det känns jätteskönt verkligen efter allt detta "pluggeri". Nästa vecka är det prao och då börjar jag tio, då kan jag nog sova till i alla fall kvart över åtta varje dag, vilken lyx!!
Dags och slagga soffan och ta på sig myskläder... Ha det gött!
Haha, lägger upp en bild som piggar upp en rejält! Möt.. pensionärerna!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: