Till mormor

Publicerat: 2011-05-29 12:02:40
Godmorgon alla fina! Sovit gott?
Jag klev upp runt tio, och då örjade jag och min syster genast börja göra iordning frukost, eftersom det är mors dag. Sedan bakade vi också chokladmuffins som vi ska ta med oss till mormor. Vi gav mamma lite morgon-service helt enkelt! Sen var det dags för presentöppning, och jag och Moa gav mamma ett skärp, en fin plåtskylt med fint citat på och ett jättesött litet fat som såg ut som en tekanna som man ska lägga tepåsen på. Mamma älskar ju te, så det var en jättebra present.
Nu ska vi snart bege oss till mormor, där hela släkten har samlats för att fira. Där blir det lunch och sedan tror jag att vi tar en sväng till choice på vägen hem. Det är en jättefin affär i Fristad.
På mig har jag min nya långkjol från Svea-utförsäljningen (just det ja, jag visar er alla kläder när jag kommer hem, lovar!) och min nya virkade t-shirt från H&M conscious collection.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: