Tråkigt...

Publicerat: 2011-05-13 18:30:44
Heeeeeej..
Jag är faktiskt lite smått ledsen att jag inte ska vara på Team Sportia mer nu.. Har verkligen gillat att komma dit runt tio, gå in där alla goa människor sitter, lägga mina saker i min korg, gå ut i butiken och hälsa på alla och sen börja jobba. Det har varit riktigt roligt, och härliga människor!! Vill nästan gå dit bara för att prata med dom igen :) Fick ett presentkort på 300 kr så jag kommer absolut gå dit och handla snart. Men nu är det nya tag som gäller och jag ska ju vara på BT! På måndag ska de träffa lite famous people och intervjua dem, så då får jag vara med, kommer bli superduperroligt.
Efter jobbet träffade jag Alva, och det var störtskönt att få prata med henne, saknar alla mina fina vänner under dem här veckorna!
Ha nu en underbar fredagskväll!
KRAM ♥
Några av mina underbara vänner, världens bästa ♥




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: