Trött...

Publicerat: 2011-05-18 18:22:10
Hej på er
Nu har jag kommit hem och landat ordentligt efter en dag som började på Borås Tidning, följt av en lunch hos mamma, och sedan ett besök på Artisten i Göteborg där vi lyssnade på en timmas föreläsning av inga mindre än "The Knife"! Det var faktiskt riktigt intressant, de pratade om feminismen och hur det påverkar deras musikproduktion. Ett ämne jag tycker vi ska bry oss mer om, det är i vissa fall väldigt mycket orättvisor i samhället som inte borde finnas där.
Kom hem runt kvart-tjugo över fem, alltså för cirka en timma sedan. Sen dess har jag bara tagit det lugnt. Borde börja skriva på min reflektion av cirkeln som jag ska hålla på med på Borås Tidning (mer för att förbereda mig själv, det är ingen läxa eller så). Men som jag känner nu orkar jag inte riktigt det. Jag är så himla trött! Det tar på krafterna att arbeta, minst sagt.
Och förresten.. Såg ni i tidningen idag? Kolla annars på sidan fyra högst upp till vänster, så kanske ni ser ett ansikte ni känner igen!
Just nu... min sladd till iphonen verkar inte funka, jag kan inte föra över bilder! Hmmm...

TILDA

ja jag såg också snyggingen på sidan 4 idag!

2011-05-18 20:52:41 http://ttildaes.blogg.se/



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: