JULKÄNSLA

Publicerat: 2010-11-20 10:38:47
Idag vaknade jag upp på ett minst sagt ocharmigt sätt. Snöplogen kom för att skotta lavendelvägen, och jag skojjar inte. Det kändes som att den var i mitt rum! Först var lilla jag så osmart och fattade inte att det var plogen, men sen var det bara till att släpa sig upp och då såg jag att det var nog ganska nödvändigt för plogen att komma. Det är mycket snö ute alltså! Igårkväll var jag inne hos Emma till halv elva kanske. Vi gick ut runt tio, snöälskare som vi är och försökte locka ut lite fler runt från Sandhult, men det gick inte.
I alla fall, nu har jag ätit frukost och allt vad det innebär och är klar för att åka och träna! Ska bli rätt så gött. Det är ändå bara en timme, så det skadar ju inte!
Lägger nog upp lite bilder sedan.
P.S  jag har blivit beroende av super mario på nintendo ds..

jag har inte svart hår. det är min webcam i det här ljuset..




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: